miercuri, 28 mai 2008

Londra - mail 2

Mon Oct 29, 2007

Yo everybody!

Pana vine netul la noi acasa, mai dureaza cica vreo 10 zile... asa ca iar am venit la netcafe.

Pentru cei care au lucrat la proiectul "camping ecologic" va invit sa facem impreuna un calcul. Daca nu v-a placut ala cu apa care picura la buda, hai sa vedem "pe electrice".
Aici becurile economice sunt foarte ieftine (o lira becul) asa ca am "cablat" toata casa cu asa ceva.
Diferenta de Wati pe un bec este de 80 de unitati... Sa spunem ca in medie tinem aprinse 2 becuri cate 6 ore/zi. O fi mai mult, o fiu mai putin, nu stiu. Da' din 6 becuri cate am schimbat, sa spunem ca tin aprinse numai 2 atat de mult ... 2 x 6 X 80W = aproximativ 1KW pe zi economie = 30kw pe luna. Inmultit cu 4 apartamente pe palier, inmultit cu 5 etaje = 600kw pe luna, economie, numai din schimbarea becurilor!!
Cum spuneam, nu trebuie sa iti rupi din confortul zilnic, trebuie doar sa constientizezi niste treburi...
So, in medie, un bloc cu 10 etaje ar putea economisi aproape 1 megawatt pe luna!!!! Cate blocuri sunt in bukale, cate blocuri sunt in tara!?

Well, continuand ideea "funny" despre acest camping ecologic si campania de constientizare care se dorea a fi fost facuta, putem(?) face o reclama de tipul:
Vreti sa nu mai depindem de rusi? Schimbati-va becurile din casa!
hi hi hi... dar oare e chiar hi hi??

================
Azi e prima zi cu soare de cand am venit. Imi place mult.

Inca odata trebuie sa-i dau dreptate lui Mircea: mancarea nu prea are gust, si sa fiu al naibii daca inteleg de ce... Nu am cumparat nimic "bio", dar restul produselor din ce se fac nene?? Bananele au gust de nimic, merele, carnatii... la fel.
M-am dat pe lapte si pe niste fulgi din grau integral (prietena mea spune ca are gust de pamant) eu spun ca au gust de coaja uscata de paine neagra...
Am facut poze la cutii (e o intreaga linie de produse) si am sa le trimit sa le vedeti. Cutiile in sine sunt o mostra de publicitate foarte faina - merita bagat la cap... wait for it!

Am vazut logo-ul realitatea pe un magazin... pe care scria mare THE CHIMES.... mai, cine a facut logo-urile la realitatea? ha ha ha

Cam atat pe azi, sper sa ne puna net mai repede si am sa scriu mai multe.

BAFTA!!!

Cristi


P.S.: 1. nu stiu cat de departe putem sta de centru dar.. UNDE SUNT OAMENII!??
2. Am mers ieri in alta suburbie a Londrei, mai aproape de centru: Harrow on The Hill.... comparativ cu Uxbridge unde stam acum, zona aia era mizerabila! Prietenul meu mi-a spus: stai ca nu te-am dus inca in zonele de indieni, "paki" si negri...

Niciun comentariu: